Een les boeken in de Eversports widget
Hoe werkt Eversports? Op deze pagina proberen we wat licht te schijnen over jouw Eversports account en welke mogelijkheden er zijn. Eversports Online Booking werkt overzichtelijk en makkelijk.
Inzicht in de App Eversports NL
Het gebruik van de intuïtieve App Eversports NL gaat bijna vanzelf, maar voor de duidelijkheid hieronder wat tips. Om wat meer inzicht in de App in te krijgen, gaan we hieronder stapsgewijs door de app.
Maak onze studio favoriet
Zodra je een account hebt aangemaakt of hebt bevestigd, dan zoek je naar onze studio op de App Eversports NL . Maak onze studio favoriet door op het hartje te klikken, zodat hij altijd bovenaan komt te staan en je niet steeds hoeft te zoeken. Je ziet dan ongeveer een beginscherm dat lijkt op die van de foto hieronder.
Op het beginscherm zie in één oogopslag het adres van jouw Pilates studio, jouw geldige producten (dus niet de producten die zijn verlopen!), hoeveel deelnames je nog over hebt, wat er nieuw toe is gevoegd aan workshops, trainingen, cursussen en opleidingen.
Details
Als je op DETAILS klikt, kom je op een scherm met de ACTIVITEITEN, PRIJZEN, VIDEOS en OVER.
Automatisch is het menuonderdeel ACTIVITEITEN geactiveerd en je ziet de eerste 2 groepslessen die op die dag worden gegeven.
Swipe van rechts naar links om meer lessen te zien.
Als je klikt op “MEER“, dan zie je de rest van de activiteiten.
Filter
Als je op FILTER klikt, kan je filteren op trainer en soorten lessen.
Jouw boekingen en annuleringen
Als je “OP PLEKJE VRIJGEVEN” klikt, dan annuleer je de les weer en kan iemand anders de les reserveren.
Let op: je kan kosteloos annuleren tot 24 uur van te voren.
Als je de Eversports App hebt gedownload, zie je onderaan het scherm, 4 woorden, te weten:
HOME ONTDEK BOEKINGEN PROFIEL.
Zodra je op de button BOEKINGEN klikt, vind je je toekomstige reserveringen en boekingen uit het verleden.
Als je klikt op “ONTDEK“, dan zie je het overige aanbod op Eversports. Filter op diverse soorten sporten.
Je kan het systeem laten zoeken vanuit je huidige locatie, maar je kan ook bijvoorbeeld Amsterdam invullen.
Dan laat Eversports alle aanbieders uit Amsterdam zien.
Afmelden van activiteit.
Bij jouw boekingen kan je lessen annuleren. Er wordt altijd gecheckt of je zeker weet dat je je wilt afmelden.
Plekje vrijgeven
Kosteloos kan je tot 24 uur van te voren de les annuleren. Ben je onverwacht verhinderd, dan wordt het zeer gewaardeerd als je jouw plekje vrijgeeft voor iemand op de wachtlijst. Bovendien weten we dan dat we geen materiaal voor jou hoeven neer te leggen.
Profiel
Als je klikt op PROFIEL, dan kom je op onderstaand scherm.
Check je persoonlijke informatie. Zorg dat je de juiste gegevens volledig hebt ingevuld. Klopt je adres nog en je e-mailadres? Is alles up to date?
I.v.m. Corona is het nu bijvoorbeeld absolute noodzaak dat we de beschikking hebben over het meest recente telefoonnummer.
Notificaties
Onder App-instellingen controleer je of je de button NOTIFICATIES hebt aangevinkt.
Als je dat namelijk niet hebt gedaan, dan ontvang je geen mails als de lessen zijn geannuleerd en geen bericht dat er een plekje is vrijgekomen als je op de wachtlijst stond.
Mijn producten en memberships
Onder MIJN PRODUCTEN en MEMBERSHIPS tref je het overzicht van jouw aankopen, zoals rittenkaarten en abonnementen.
Je kan zien of ze betaald zijn en hoe je ze hebt betaald.
Daarnaast zie je andere informatie zoals hoeveel credits je over hebt en tot wanneer je abonnement geldt.
Reserveren
Dit scherm zie je als je een les wilt boeken. Zodra je klikt op de button “VERDER NAAR RESERVEREN“, wijst alles zich vanzelf.
Voor meer informatie over activiteiten reserveren, klik je hier.
Online Live Stream Sessie
Als je een Live Online les hebt geboekt, komt de link naar de LIVE Stream sessie 15 minuten voordat de les start vrij in je account.
Support
Voor vragen rondom producten, boekingen, opzeggingen en betalingen, kan je bij ons terecht. Stuur ons een mail.
Onder “OVER EVERSPORTS” vind je manieren om contact op te nemen met Eversports als je hulp nodig hebt met de software, als je je wachtwoord bent vergeten, als je een “error” krijgt of als een betaling niet is gelukt.
Stuur bijvoorbeeld gelijk een screenshot mee om je vraag te verduidelijken.